uptown night

00.16 Sitter som bäst mitt i natten. Hunden sover på en kudde. Mina kläder luktar rök och jag mår illa för mina vänner röker så de blir svarta i magen och jag står bredvid och andas in giftet. Tanken var att jag ska skejta Avestahallen imorgon, vi åker klockan 08.00 men jag har inte styrt upp hundvakt ännu... segt fan. Anyways så har jag skejtat You Skate Girl camp idag. Camilla har ju kommit hem till Sverige igen, vi har inte hunnit träffas men nu äntligen är vi back on track. Fint fint.

Det blev kvällssol så jag drog med Mia och addeboy på lite chill å grill. Nu sitter jag och väntar på min Filip som aldrig verkar dyka upp.. Jaja, helt ovärt och tråkigt inlägg. Förlåt men i min brist på fantasi sitter jag helst tomm i huvudet och bara stirrar.

Hörs.




Kommentarer
Postat av: angelica

haha sam är så söööööt, jag döööör! inget fel på dig heller göllet! haha, ja ring mig imorgon (idag) .. så får vi boka någon tid vi kan ses så får vi testa att köra hemma hos dig eller nått! haha, but hey! call me, peace

2009-05-16 @ 02:49:05
URL: http://amc.webblogg.se/
Postat av: Maria

Nu ska vi inte va sånna,va ju bara vattenpipa:P

2009-05-16 @ 11:55:35
URL: http://tasteofhoney.blogg.se/
Postat av: Camilla

Wiiie snart gröönan!

2009-05-18 @ 13:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0