i soffan

GODMORGON STHLM / UPTOWN / DALARNA!
När jag vaknade imorse så kände jag mig jätte peppad/inspirerad och engagerad i allt vad livet har att erbjuda! Kanske är det för att jag har jobbat hela helgen och idag är det måndag (min första helgdag). Morgonen har jag tillbringat med valpen i soffan framför säkert hundratals inredningsbloggar. Jag vill verkligen få ordning på min lägenhet när första lönen kommer!!!

Åker till Uppsala idag (uppsalabor, ta tillfället i akt!) Kanske blir jag kvar hela veckan. Vi får se. Det är ju massa planeringar inför helgens camp. Men vi måste få fler anmälningar annar blir det inställt ! :( Som vi har jobbat för detta, vore super trist om det inte blev av. Anyways, AMC kommer också till Uptown ikväll. Så jäkla skön tjej! Vi ska komma på en plan hur vi ska kunna fixa fler deltagare till campet.

Jaja, morgonens foton:





Kommentarer
Postat av: Natalie

Vad gulliga ni är ^^,

2009-05-11 @ 20:03:19
URL: http://blackdiary.blogg.se/
Postat av: Degil

A men ring mej då!!

jag är ledig hela veckan,jag kommer klättra på väggarna här hemma

2009-05-11 @ 22:26:37
URL: http://tasteofhoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0