tidsfördriv



Sitter på tåget till Göteborg med min laptop och mitt kriditkort... Farligt! Om man så mycket som kikar mot "bokmärken" i vänster kolumnen på webläsaren så är det kört. Kan inte låta bli att klicka mig vidare in i webshoppingens underbara värld, en evighet av kläder och prylar som jag vill ha - och när det dessutom går att välja "betala mot postförskott" så har man hamnat rakt i fällan. "Jag hinner fixa cash innan paketet hinner fram" tänker man och klickar hem all möjlig skit.

Men denna sommar så är det inte dåligt med cash flow för min del. Jag har tokjobbat på Grönan och mitt nya jobb i Göteborg (som börjar imorgon) så innebär detta även löneförhöjning. GÖTT!!

Här är lite skit jag klickat hem under tågresan. Jag gjorde stan innan jag stegade iväg mot t-centralen imorse också, den investeringen får ni se senare!


zoovillage

junkyard


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0