imorse



Vaknade imorse och kände mig pepp på livet, det gör jag varje morgon men idag det extra najs för gårdagens bakfylla hade lämnat mig och glidit vidare till någon annan stackare som festat för mycket på lördagskvällen.

Började jobba klockan 13 och slutade 16, shit, då känar man ju inga cash allas tänker ni, men det är söndag vilket innebär OB. Så det var fin fint! Tänkte ladda upp nått skit från ripcurl festen också men jag ser ut som en .. jag vet inte vad.. på alla bilderna så vi får se hur det blir med den saken.. Imorse när jag vaknade så såg jag i alla fall ut som en groda. Men det känndes OK, så jag åkte nöjd till jobbet i min nya animal tisha, självklart inköpt på T-12 där jag jobbar. Hejjs!






Kommentarer
Postat av: Camills

Hey girl! jag saknar dig fan, jag vill hälsa på dig i din nya stad!

2009-07-01 @ 02:01:45
Postat av: Henna

Ey brud! Haha, såg ditt sms, vadå tjockis?!?! :P

Mina pengar tog slut på mobilen så då låter det som att den är avstängd när någon ringer.

Men jag sitter på bussen hemåt, ring imorrn brud!!



<3

2009-07-01 @ 21:00:16
URL: http://hfk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0