mitt jobb



Tog med kameran för att visa er vart jag jobbar :) En farlig plats att jobba på för en shopaholic! Men jag älskar T-12 och alla som jag jobbar med! Helt stört bra! Anyways så gled jag hem med den där tröjan från Ripcurl som jag lade undan igår. Tacka mamma <3


Emelie här på första bilden jobbar jag med typ varje dag, skööön brud!



I'm woriking



Det finns alltid en liten plats över i garderoben för ännu en ny bikini!



Just nu har vi 50% rea på massa skor, shorts, bikinis och badbrallor



Swim (shop) at your own risk. Man köper alltid mer än man tänkt!


SÅ, DÅ VET NI LITE HUR DET SER UT PÅ MITT JOBB :)


FILIP:
Här är listan med saker som du ska ta med från sthlm imorgon! Sorry att jag stavar som en kratta, men jag ringer imorgon och översätter listan! Haha! Jag glömde skriva Gitarr, ta den med nylon strängar och klistermärken. Älskar dig! PUSS!!!





Kommentarer
Postat av: Camilla

Fan vad soft det ser ut! Hang loose brud

2009-07-04 @ 21:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0