ta bort allt kallt



Ååh, för sjuttongubbar! Ge mig sommaren nu då!

Ge mig malmö stad och falafel, ge mig trampbåt,
ge mig festival och två plattor öl, ge mig tält, ge
mig liveband, ge mig sol och bad, ge mig nya
solbrillor, ge mig en grill och något att lägga på
den, ge mig mina vänner i shorts och kortkort,
ge mig sand mellan tårna, ge mig torr asfalt att
åka skateboard på och en strand att sola på,
ge mig varma sommarnätter och fames, ge mig
mjukt grönt gräs att springa barfota på, ge mig
en äld, en natt och en aukustisk gitarr, ge mig,
ge mig, ge mig, GE MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: vicky

vill oxå ha sommar NU!!!

2009-01-30 @ 16:11:44
URL: http://yaaydude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0