snöblandatregn

höbble höbble..
Jag borde göra om min layout på bloggen, den är så gammal och..ehhm.. omodärn.
Den tillhör en katt med blont hår osv osv. Nu är hon ju brunett och kool som hiphop.
Ja, jag får ta tag it.

Anyways. Så jäkla gött det är att jobba hemifrån. Har gjort ett fotouppdrag åt skate.nu så jag sitter hemma och jobbar med efterarbetet nu. Fint som snus.... (bortsätt från att jag inte tycker att snus är fint..)
Men med rödsafft på soffbordet och OC i bakgrunden blir vardagen som en godispåse. Även fast Sam kan gå mig på nerverna med allt fot-bitande och dylikt. Men visst trivs vi ihop jag och min byracka. Det gör vi.

Snart kommer Lovisa btw, sen kommer Mia och Camilla också.. Sen antar jag att Filip kommer hem från jobbet också. Hah, fullt ös - medvetslös.

Back to work
peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0