malmö i höst?


Åååh, jag har gjort musik idag! Det betyder alltså att jag börjar komma tillbaka till livet efter veckor utav flytt-förvirring. Sakta börjar jag att ta tag i alla mina projekt igen. Det ska skickas lönepapper, årsrapporter och medlemsrigister, det ska göras låtar som ska spelas in och myspacen ska uppdateras, det ska shoppas så att min nya "gå-in-garderob" kan fyllas med vår nyheter, och det senaste och mest intressanta i mitt liv idag - en ansökan som ska skickas till SpinnerietGlokala folkhögskolan i Malmö. Och om jag kommer in (och jag håller tummarna så hårt att dom nästan trillar av!) så blir det hiphop för hela slanten. "Ni verkar chill, jag vill va me om jag får det, för jag vet vad jag vill och jag kan klart se målet"  Jag rimmar mig till sömns, puss!



Kommentarer
Postat av: N

Natalie önskar lycka till :) Du kommer nog komma in!

2009-04-18 @ 16:43:32
URL: http://blackdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0