ny i stan

Hujedamig vad längesen det kom en uppdatering! Skärpning på kissen va. MEN FAKTISKT så har jag haft full rulle de senaste veckorna. Flytten som var väldigt oklar tog upp min tid och även det faktum att flyttkartongerna fick ta en redig omväg för att göra uppehåll hos mamma och pappa i Dalarna i en vecka - för att sedan åka vidare till Stockhomls stad - där jag bor nu. På Gärdet, röda linjen mot Ropsten, 3 stationer med T-banan från T centralen :) Så ni vet vart ni ska hoppa av när ni ska hälsa på ;)
Och även när jag är på plats så tar det ett tag innan jag får tillgång till livet igen. Det ska packas upp, dammas av, möbleras om osv För att inte tala om soffan jag köpte och blev tvungen att släpa upp för 6 trappor (spiral trappa) för att sedan upptäcka att den inte går in genom dörren! Men efter timmar av slit och släp är den nu på plats, dock måste jag köpa nytt överdrag, då det som en gång var vackert och vitt numera är slitet och grå/svart efter flytten. Men jag är inte bitter! Heja tjejen som är ny i sthlm!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0