min nya grej! haha

Jag har rätt så många intressen. Jag kom på det idag. Skateboard, snowboard, hunden, rap, graffiti, you skate girl, symaskinen, bloggarna, hiphop fabriken, gitarren, fotograferingen och typ tusen saker till... hehe.. sån är jag. Håller på med massor utav små projekt hela tiden. Sånt som får mig på bra humör :) Nu när jag har flyttat så ville jag prova på något mer, något nytt (som om det inte räcker med allt jag redan gör!?) Hehe. Så jag funderade lite och råkade snubbla över en blogg med en massa cupcakes. Och där hade jag det. Min nya grej. Jag ska börja att baka! Haha, jag ska baka cupcakes! Så när nästa lön rasar in på kontot så ska jag gå raka vägen till affären och handla allt jag behöver för att baka. Jag har alltid varit rätt så kass på det och känner att det är dags för mig att ta tag it! ÖNSKA MIG LYCKA TILL!




Kommentarer
Postat av: Natalie

Lycka till :D

Ps. Natalie röstar för bilder från lägenheten ^^

2009-04-09 @ 10:03:07
URL: http://blackdiary.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha ja vi vet ju hur det gick med kladdkakan!

2009-04-19 @ 14:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0