jag poppar

Jag har fått önskemål om att visa bilder på nya lägenheten. Det ska jag också. Sen. Jag har väl alltid varit lite utav den där typen med guldfiskminne. Sååå..... Kamerorna jag äger... är utspridda lite här och var i vårt avlånga land. För att inte tala om min älskvärda Canon system som jag så ivrigt fotade Sam bland flyttkartonger i Dalarna.... för att sedan lägga ifrån mig den på bänken utanför verkstan medan jag packade in i bilen...................för....att.....sedan.... åka iväg med flyttkartonger, hund och föräldrar mot min nya stad och lämna kameran i sin ensamhet på bänken i solskenet. TACKA VETTJA malin som hittade den x antal timmar senare och kunde rädda den ifårn nattens fukt och regn.


HUR SOM HÄLST. Jag poppar. Inte musik, något näst intill bättre. Men bara nästan. Det doftar bio i hela lägenheten. Ni vet så där riktigt gula popcorn. Min typ av pop. Men nu ska jag fortsätta att plöja OC säsong 4 och njuta av de där härliga som poppar i min micro. Imorgon ska jag åka till Myrorna och köpa mig en tillfällig tv. Som jag ska glo medan jag sparar pengar till en såndär platt. Tunn som ett rakblad ska den vara! Och med massor utav kanaler. Den dagen jag får råd med det. Den dagen - den lyckan!

PUSS



Kommentarer
Postat av: Amelie

Yeah Goldfish you are, därför gilar vi dej! puss

2009-04-10 @ 11:30:11
URL: http://pinupdeluxe.blogg.se/
Postat av: Natalie

Tur att hon hittade kameran! :) Popcorn är den bästa popen. Det ska jag snart äta :D See u!

2009-04-10 @ 17:15:01
URL: http://blackdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0